Un advertorial este o combinatie intre o reclama si un articol de ziar. Vrei sa stii care sunt beneficiile advertorialelor pentru compania ta?
Atrag atentia. Spre deosebire de reclamele normale cu care sunt obisnuiti consumatorii, care se bazeaza pe exagerarea virtutilor produselor sau serviciilor, advertorialul este diferit si nu le ofera cititorilor acel sentiment. Ele sunt de obicei mai captivante decat un anunt obisnuit, datorita titlurilor si continutului convingator, care este, de asemenea, relevant pentru publicul tinta.
Ofera cunostinte. Nu numai ca atrag atentia cititorilor, ci pot creste gradul de constientizare a unui anumit subiect pentru acestia. Se enunta o problema si se ofera solutii, inclusiv anumite beneficii pe care le poate oferi un produs sau serviciu. Pana la urma, nu uita ca un advertorial trebuie sa ofere consumatorilor informatii corecte, ceea ce se traduce in credibilitate pentru compania ta.
Cresti vanzarile. Reclamele sunt un instrument de promovare excelent pentru a creste vanzarile. Dupa ce iti citesc articolul, cititorii vor simti ca produsul sau serviciul despre care vorbesti le va satisface nevoile. Acest lucru poate duce la o decizie de cumparare si la cresterea profiturilor pentru afacerea ta.
Dupa ce ai terminat de scris un advertorial, incepe prin a elimina toate mentiunile legate de barnd si intreba-te: „Este acest continut inca util, interesant si captivant?” Daca da, esti pe drumul cel bun.
Apoi, arunca o privire pe pagina si asigura-te ca designul se integreaza cu mediul pe care l-ai ales pentru publicatia ta. Aminteste-ti ca reclamele ar trebui sa se potriveasca cu stilul publicatiei pe care ai ales-o si sa se potriveasca cu publicul pe care ai decis sa il acaparezi. In plus, continutul trebuie sa se potriveasca cu acelasi format si voce ca cele mai de succes articole de pe site.
Continutul arata autentic? Este in concordanta cu continutul obisnuit pe care il produce editorul? Daca da, advertorialul tau va avea succes.
Pe masura ce publicitatea digitala evolueaza, reclamele pot face multe pentru rentabilitatea investitiei tale. Ia in considerare crearea de continut care sa integreze videoclipuri pentru a completa articolul. De fapt, poate doresti ca textul sa fie un plugin video.
De asemenea, aminteste-ti ca oamenii pot avea o idee preconceputa despre ceea ce face un produs si despre calitatea acestuia. Cu toate acestea, un advertorial poate imbunatati imaginea unui produs, poate spori caracteristicile acestuia si poate schimba perceptia pe care utilizatorii o au despre acesta, facandu-i sa simta ca este un produs de calitate.
In concluzie, scopul unui advertorial este de a educa, distra si inspira un public, in timp ce vinde un produs. Primul pas pentru a scrie un advertorial bun este sa intelegi publicatia pentru care scrii. Asta inseamna sa iti cercetezi vocea, publicul, aspectul, titlurile si orice alte detalii.
In al doilea rand, trebuie sa iti faci timp pentru a crea un titlu grozav care sa atraga cititorii si sa iasa in evidenta. Urgenta, intrebarile si titlurile creative functioneaza foarte bine.
Incheie intotdeauna un advertorial cu un indemn pentru a cumpara un produs sau un alt pas important in canalul de vanzari.
In cele din urma, fa tot posibilul ca advertorialul sa arate ca o stire.