Cum sa scrieti un advertorial

Va intrebati cum sa va cresteti gradul de cunoastere a brandului si sa generati mai mult trafic organic pe site-ul dvs.? Va spunem cum sa faceti un advertorial pentru a maximiza rezultatele.

Va spunem cum sa faceti un advertorial pentru a maximiza rezultatele.

Dar mai intai, sa incepem de la inceput. Ati auzit vreodata de advertoriale?

In realitate, advertorialele sunt o forma de publicitate platita, dar diferenta este ca publicatia are aspectul unei stiri jurnalistice. Spre deosebire de comunicatele de presa, cu advertoriale, cumperi spatiu intr-o publicatie, iar ei sunt obligati sa o publice. Cu exceptia cazului in care este un subiect controversat, care nu se pliaza pe politica editoriale a ziarului, publicarea este de obicei garantata. Cumparati spatiul, scrieti articolul si ei il publica. Totusi, trebuie sa aveti in vedere cateva secrete ca sa primiti beneficiile pentru plata acelui advertorial.

Cum sa scrieti un advertorial

In acelasi mod in care faceti niste cercetari inainte de a scrie un articol pentru blog, acelasi lucru il veti face cu advertorialele. Pentru ca astfel va veti asigura ca ajungeti la publicul tinta.

Studiati publicatia

Dupa cum am vazut, advertorialul dvs. va aparea in unele medii, poate fi atat digital, cat si traditional. Prin urmare, este important sa analizati acel mediu si sa va asigurati ca ii intelegeti stilul, cum ar fi designul si tipografia.

Acordati atentie stilului titlurilor

Daca aveti deja experienta in scris, veti sti ca una dintre cele mai importante probleme pentru a capta atentia cititorului este titlul. Exista publicatiile de jurnalism de tip old-school, cu titluri mai riguroase din punct de vedere jurnalistic, si publicatiile noi care se joaca cu dublul sens in titluri.

Odata ce intelegeti stilul titlului, ceea ce urmeaza este la fel de important. Consumatorul mediu de stiri citeste un titlu si atat. Daca titlul este prost, inseamna ca nimeni nu va fi ademenit sa citeasca ce urmeaza. Ganditi-va la advertorialul dvs. ca la o scara, in care titlurile, propozitiile si paragrafele, care ar fi pasii, ar trebui sa-i conduca fara probleme pe cititori sa continue lectura.

Exista multe strategii diferite pe care le puteti folosi pentru a scrie titluri grozave. Nu uitati intotdeauna sa tineti cont de structura de baza a unui articol: titlu, intro, corp si inchidere.

Studiati primele propozitii ale altor articole care pentru ca astfel vei intelege ce captiveaza cititorii. Un loc bun pentru a incepe aceasta analiza sunt cele mai populare articole din publicatie. Incep prin a introduce un personaj? Este acea descriere profunda sau superficiala?

Sunt propozitiile scurte si puternice sau mai lungi?

In ceea ce priveste limbajul, nu uitati ceva, trebuie sa captati atentia utilizatorilor, asa ca va rugam sa evitati tot felul de sloganuri de vanzare, precum „oferim cel mai bun serviciu de…”.

Acele tipuri de fraze vor alunga imediat cititorul, pentru ca se vor simti invadati. Nu vindeti ceva, cautati ca utilizatorul sa se simta identificat cu solutia pe care o propuneti, cu viziunea si misiunea afacerii.

Studiati publicul publicatiei in care va aparea advertorialul dvs

Acest lucru este fundamental, cine este publicul si ce se asteapta sa gaseasca in publicatie? Puteti solicita publicatiei un raport demografic despre cititorii lor.  Fiecare mediu are o voce, un ton si o audienta unice.

Ce tip de publicatie este? Poate fi relaxata si informala, sau poate mai serioasa si profesionista. Este important sa stiti bine ce tip de mediu este.

Creati un sentiment de urgenta. Faceti un apel la actiune

In marketing si SEO, nimic nu este complet fara un apel la actiune. Indemnurile, chemarea la actiune, sunt fraze sau cuvinte care ii instruiesc pe cititori ce trebuie sa faca in continuare. Pentru ca stim deja, uneori aveti nevoie de un mic impuls in directia corecta. Indemnurile pot fi folosite pentru a genera vanzari, pentru a va mari lista de abonati sau pentru a redirectiona utilizatorii catre o alta parte a site-ului dvs.

articole

Publicat in data de 18.11.2022

Publica articole pe 2500 de website-uri


Publicat in data de 15.09.2022

Beneficiile advertorialelor


Publicat in data de 15.09.2022

Advertorialele si publicitatea creeaza continut memorabil